Prostě se nevzdám

23.02.2023

TAKŽE: Před pár dny jsem na facebooku obdržela svůj první velmi ´vydařený´ hejt ...

od jednoho zjevně nešťastného člověka. Musím říct, že příjemné to nebylo (obvzláště když to, co dělám, je teprve v plenkách). Ale víte co?! To mě ROZHODNĚ neodradí od toho abych pokračovala. Já angličtinu miluju, velmi mě naplňuje učit lidi a předávat jim svoje know-how, svůj pohled na ni a ukazovat jim, že angličtina může být zábava. V žádném případě mě to neodradí!

JÁ VÍM CO DĚLÁM A HLAVNĚ VÍM PROČ TO DĚLÁM. A KDYŽ MÁTE PRO NĚCO VÁŠEŇ, TAK VÁS ASI 100 ZAKOMPLEXOVANÝCH HEJTERŮ NEZASTAVÍ!

© 2016 DESIGNELLA. Václavské náměstí 1, Praha, 110 00
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky