Angličtinu jsem nevystudovala a i přesto ji učím dobře, srdcem a pro lidi

11.03.2023

Krasojízda hejtů na facebooku pokračuje. Minulý týden jsem dostala jejich zcela rekordní počet. Tolik hejtů jsem ještě za celou dobu, co jsem na facebooku, snad ani neobdržela. Udělala jsem totiž tu osudovou chybu, že jsem kolegy lektory požádala o radu. To byla velká chyba. Za víkend se na mě sneslo tolik negativity, nenávisti a výsměchu, že jsem musela vypnout komentování příspěvků. 

No ale k věci. Bylo mi několikrát kolegy vyčteno, že nevyslovuji některá slovíčka správně z akademického pohledu. Tomu rozumím. Nicméně kolegové si neuvědomují jednu zásadní věc. HLAVNÍ HODNOTA MÝCH LEKCÍ A TO PROČ TO DĚLÁM, NESPOČÍVÁ V TOM, ABY LIDÉ MĚLI VÝSLOVNOST JAKO LINGVISTA. NÝBRŽ V TOM, ABY SE DOKÁZALI DOMLUVIT TAK, ABY JIM ROZUMĚL BĚŽNÝ SMRTELNÍK a HLAVNĚ CHCI, ABY JE ANGLIČTINA BAVILA, ABY ZJISTILI (STEJNĚ JAKO JÁ) JAK JE KRÁSNÁ A ABY I ZJISTILI, ŽE SI SPOUSTU VĚCÍ DOKÁŽOU ODVODIT SAMI. A TAKY TÍM, ŽE TO NEŘEŠÍM AKADEMICKY (JAKO MNOHO MÝCH KOLEGŮ - BEZ URÁŽKY), A SLOUŽÍM JAKO JAKÝSI MOST MEZI JAZYKEM A BĚŽNÝM ČLOVĚKEM, KTERÝ ZA MNOU PŘIJDE V NADĚJI, ŽE KONEČNĚ BUDE UMĚT MLUVIT. A JAK SE TO ASI SPÍŠ NAUČÍ? TÍM, ŽE HO BUDU UČIT PODSTATNÉ VĚCI ZÁBAVNOU A PRAKTICKOU FORMOU nebo tak, že HO BUDU DUSIT S VĚCMI, U KTERÝCH NA BETON VÍM, ŽE JE VE SVĚTĚ TAM VENKU NEBUDE POTŘEBOVAT A AKORÁT MU ZBYTEČNĚ BUDOU MOTAT HLAVU, SNIŽOVAT SEBEVĚDOMÍ A ZPŮSOBOVAT POCIT, ŽE ANGLIČTINA JE HROZNĚ TĚŽKÁ A NIKDY SE JI NENAUČÍ?? 

Já myslím, že odpověď na tuto otázku je jasná. Co myslíte.

© 2016 DESIGNELLA. Václavské náměstí 1, Praha, 110 00
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky